Tıp ve Sağlık

Sağlıklı bir yaşam sürdürebilmek için farklı besinlere ihtiyaç duyarız.

Tıp ve Sağlık

Yeni tip koronavirüsün ağız, burun, boğaz gibi solunum yollarından geçip akciğerlere ve havayı soluk borusundan akciğerlere taşıyan hava yolları o

Tıp ve Sağlık

Yeni tip koronavirüs, solunum yolu enfeksiyonuna neden oluyor.

Tıp ve Sağlık

Kısa bir sürede tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüsün neden olduğu COVID-19 hastalığının henüz bir tedavisi ya da aşısı bulunmuyor.

Tıp ve Sağlık

Bir grup araştırmacı, fareler üzerinde yaptıkları deneylerde hayvanların beyninde ağrı algısını kontrol eden bir bölge keşfetti.

Tıp ve Sağlık

Virüslerin neden olduğu solunum yolu enfeksiyonları, virüs taşıyan kişinin nefes alıp verirken, konuşurken, öksürürken ve hapşırırken açığa çıkard

Tıp ve Sağlık

Çin'in Wuhan şehrinde ortaya çıkan yeni tip koronavirüs ülkeler arasında hızla yayılırken bilim insanları virüsün neden olduğu COVID-19 hastalığın

Tıp ve Sağlık

Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün her yaştaki insana ve özellikle gençlere tavsiye olarak verdiği bu sözü, spor yapan kişinin zihinsel olarak da sağlı

Tıp ve Sağlık

Çin’de ortaya çıktıktan sonra dünya genelinde bir salgına dönüşen yeni tip koronavirüs milyonlarca insanı etkiledi.

Tıp ve Sağlık

Bazı bakteriler ve virüsler sağlıklı hücrelerimizi kullanarak çoğalır. Enfekte olan sağlıklı hücreler zarar görür.

Tıp ve Sağlık

Stanford Tıp Fakültesinde çalışan bir grup araştırmacı kök hücre üretmek için kullanılan bir yöntemle insan hücrelerini gençleştirmeyi başardı.

Tıp ve Sağlık

Çok hızlı mutasyona uğramaları, bakterilerin sebep olduğu hastalıkların tedavisini zorlaştırır.

Sayfalar