Biyoloji

İnsan Genom Projesi ile insanların gen haritasının çıkarılması pek çok gelişmeye kapı araladı. Bunlardan biri de genetik testler.

Biyoloji

Uğurböceği örümceği Güneydoğu, Doğu Anadolu, Akdeniz ve İç Anadolu bölgelerinde yaşar.

Biyoloji

Bir grup araştırmacının yaptığı çalışmalar, kodlamayan DNA’daki

Biyoloji

Bilkent Üniversitesi Malzeme Bilimi ve Nanoteknoloji Araştırma Enstitüsü (Bilkent UNAM) ve Sinirbilim Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr.

Biyoloji

Günlük hayatta hepimiz karıncaları bir şeyler taşırken görmüşüzdür.

Biyoloji

İskorpitgiller takımında yer alan uçan kırlangıç balığı dünyada tuzlu, sıcak ve ılıman denizlerde yaşar.

Biyoloji

Karbon (C), azot (N), fosfor (P), kükürt (S), hidrojen (H) ve oksijen (O) canlıların yapısında bulunan temel elementlerdir.

Biyoloji

Türkiye doğasında zehirli ve zehirsiz birçok büyük mantar türü bulunuyor. Mantarların zehirli olup olmadığını anlamak ise hiç kolay değil.

Biyoloji

Hücrelerimizde genetik bilgiyi taşıyan molekül olan DNA’nın keşfinden bu zamana kadar hayli yol alındı.

Biyoloji