Dünya ve Yaşam
Bilim Genç
18/01/2021 - 21:00

En Beğenilen “Kış Renkleri” Fotoğrafları

Aralık ayının en beğenilen fotoğrafları Rümeysa Ergün’e ait “Mavi ile Beyaz” ve Zeynep Sökmen’e ait “Kırmızı Kar Tanem” olarak belirlendi.

Zeynep Sökmen-Kırmızı Kar Tanem

Bilim Genç Fotoğraflar köşesinde, aralık ayında objektiflerinizi çevrenizde size kışı hatırlatan nesnelere, olaylara ve kış ile birlikte gelen yeniliklere odaklamanızı istemiştik. Bu süreçte #KışRenkleri etiketiyle Bilim Genç’te paylaştığınız fotoğraflar Bilim Genç ekibi tarafından değerlendirildi. Seçilen fotoğraflar aynı zamanda Instagram’da, Twitter’da ve Facebook’ta Bilim Genç okurları tarafından oylandı.

Oylamalar sonucunda aralık ayının en beğenilen fotoğrafları Rümeysa Ergün’e ait “Mavi ile Beyaz” ve Zeynep Sökmen’e ait “Kırmızı Kar Tanem” olarak belirlendi.

Rümeysa Ergün-Mavi ile Beyaz

Ayın en beğenilen fotoğraflarının sahipleri Bilim Genç’ten kitap hediyesi kazandı.

Dijital popüler bilim dergisi Bilim Genç’in Fotoğraflar köşesinde gençler gözlem yapma yeteneklerini hayal dünyalarının zenginliğiyle birleştirerek, bilimle sanatı buluşturan fotoğraflarını herkesle paylaşma imkânı yakalıyor.

Siz de “Kendimi ifade etmemin en etkili yolu fotoğraf!” diyorsanız, ayın fotoğraf konularını takip etmeyi unutmayın.

Dünya ve Yaşam

Kuşlar fiziksel özelliklerine, uçuş amaçlarına ve dış etmenlere bağlı olarak farklı hızlarda uçabilir.

Sakarya Üniversitesi ve Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesinden iki araştırmacı sadece Bolu’nun Aladağlar bölgesinde yetişen yeni bir bitki türü keşfetti.