Dünya ve Yaşam
Bilim Genç
09/02/2021 - 17:50

En Beğenilen “Evimizdeki Bitkiler” Fotoğrafları

Ocak ayının en beğenilen fotoğrafı Kerim Yüksel’e ait “Nergis” olarak belirlendi.

Kerim Yüksel-Nergis

Bilim Genç Fotoğraflar köşesinde, ocak ayında objektiflerinizi evinizde yetiştirdiğiniz bitkilere odaklamanızı istemiştik. Bu süreçte #EvimizdekiBitkiler etiketiyle Bilim Genç’te paylaştığınız fotoğraflar Bilim Genç ekibi tarafından değerlendirildi. Seçilen fotoğraflar aynı zamanda Instagram’da, Twitter’da ve Facebook’ta Bilim Genç okurları tarafından oylandı.

Oylamalar sonucunda ocak ayının en beğenilen fotoğrafı Kerim Yüksel’e ait “Nergis” olarak belirlendi. Ayın en beğenilen fotoğraflarının sahipleri Bilim Genç’ten kitap hediyesi kazandı.

Dijital popüler bilim dergisi Bilim Genç’in Fotoğraflar köşesinde gençler gözlem yapma yeteneklerini hayal dünyalarının zenginliğiyle birleştirerek, bilimle sanatı buluşturan fotoğraflarını herkesle paylaşma imkânı yakalıyor.

Siz de “Kendimi ifade etmemin en etkili yolu fotoğraf!” diyorsanız, ayın fotoğraf konularını takip etmeyi unutmayın.

Dünya ve Yaşam

Kuşlar fiziksel özelliklerine, uçuş amaçlarına ve dış etmenlere bağlı olarak farklı hızlarda uçabilir.

Sakarya Üniversitesi ve Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesinden iki araştırmacı sadece Bolu’nun Aladağlar bölgesinde yetişen yeni bir bitki türü keşfetti.