Sağlık
Fatma Gönen
18/08/2021 - 16:07

Uyku Kalitesini Artıran Besinler

Beslenme ve Diyet Uzmanı Fatma Gönen, Bilim Genç sesli yayınının yeni bölümünde melatonin, triptofan, magnezyum ve protein gibi içeriklerinden dolayı uyku üzerinde olumlu etkileri olabileceği düşünülen besinlerden bahsediyor.

Sağlıklı bir yaşam için doğru beslenme, egzersiz ve stressiz yaşam kadar uyku da çok önemli. Sağlıklı bir uyku hem fiziksel hem de ruhsal olarak sağlıklı kalmayı sağlıyor, bağışıklık sistemini güçlendiriyor ve yaşam kalitesini artırıyor.

Beslenme ve Diyet Uzmanı Fatma Gönen, Bilim Genç sesli yayınının yeni bölümünde melatonin, triptofan, magnezyum ve protein gibi içeriklerinden dolayı uyku üzerinde olumlu etkileri olabileceği düşünülen besinlerden bahsediyor.

Bilim Genç sesli yayınlarını SoundCloud, Spotify, Google ve Apple podcast kanallarımız üzerinden dinleyebilir ve kanallarımızı takip ederek güncel içeriklerimizden anında haberdar olabilirsiniz.

 

Bu sesli yayını
bilim genç sesli yayin spotifybilim genç sesli yayin apple
bilim genç sesli yayin googlebilim genç sesli yayin google
Hazırlayan ve Seslendiren:
Fatma Gönen
Beslenme ve Diyet Uzmanı

Sağlık

Neden merak ederiz? Merak etmenin faydaları neler? Yaşımız ilerledikçe merakımız neden azalıyor?

Fatma Gönen, Bilim Genç sesli yayınının bu bölümünde su, kahve, çay, soda gibi farklı içeceklerin diş sağlığı üzerindeki etkilerini değerlendiriyor.