Dünya ve Yaşam
Bilim Genç
19/08/2020 - 16:52

En Beğenilen “Taşlar” Fotoğrafları

Temmuz ayının en beğenilen fotoğrafı Muhammet Zahit Zorlu’ya ait “Parlayan Taşlar” olarak belirlendi.

Muhammet Zahit Zorlu - Parlayan Taşlar

Bilim Genç Fotoğraflar köşesinde objektiflerinizi çevrenizdeki taşlara odaklamanızı istemiştik. Bu süreçte #Taşlar etiketiyle Bilim Genç’te paylaştığınız fotoğraflar Bilim Genç ekibi tarafından değerlendirildi. Seçilen fotoğraflar aynı zamanda Instagram’da, Twitter’da ve Facebook’ta Bilim Genç okurları tarafından oylandı.

Oylamalar sonucunda temmuz ayının en beğenilen fotoğrafı Muhammet Zahit Zorlu’ya ait “Parlayan Taşlar” olarak belirlendi. Bu ayın en beğenilen fotoğraflarından oluşan bir seçkiye ise buradan ulaşabilirsiniz. Ayın en beğenilen fotoğraflarının sahipleri Bilim Genç’ten kitap hediyesi kazandı.

Elektronik popüler bilim dergisi Bilim Genç’in Fotoğraflar köşesinde gençler gözlem yapma yeteneklerini hayal dünyalarının zenginliğiyle birleştirerek, bilimle sanatı buluşturan fotoğraflarını herkesle paylaşma imkânı yakalıyor.

Siz de “Kendimi ifade etmemin en etkili yolu fotoğraf!” diyorsanız, ayın fotoğraf konularını takip etmeyi unutmayın.

Dünya ve Yaşam

Kuşlar fiziksel özelliklerine, uçuş amaçlarına ve dış etmenlere bağlı olarak farklı hızlarda uçabilir.

Sakarya Üniversitesi ve Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesinden iki araştırmacı sadece Bolu’nun Aladağlar bölgesinde yetişen yeni bir bitki türü keşfetti.